La Fondul Proprietatea, ne pasă de confidențialitatea dvs. și prețuim încrederea pe care ne-o acordați atunci când ne furnizați informațiile dvs. cu caracter personal.
Prezenta notificare se adresează Persoanelor (însemnând acționarii, investitorii, clienții potențiali, brokerii/distribuitorii, consilierii, contactele de afaceri, afacerile și partenerii similari, furnizorii, utilizatorii site-ului web și publicul general).
Fondul Proprietatea face parte din grupul de companii Franklin Templeton (FT).
Din când în când, putem actualiza această notificare și orice nouă versiune este întotdeauna disponibilă pe site-ul nostru web:
https://www.franklintempletonglobal.com/privacy
Pentru candidații la un loc de muncă, citiți Notificarea privind confidențialitatea pentru candidați.
Pentru angajați, inclusiv directorii externi, consultați Notificarea privind confidențialitatea pentru angajați. Acest link poate fi accesat numai de pe un dispozitiv Franklin Templeton sau din rețeaua Franklin Templeton.
Entitatea responsabilă pentru colectarea și prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal va fi, de obicei, un Fond sau o Societate de administrare Franklin Templeton din regiunea în care aveți reședința sau în care ați făcut investiții la noi. Fondurile Franklin Templeton și Societățile de administrare ale acestora acționează în calitate de controlori comuni, cu excepția cazului în care jurisdicția locală prevede altfel. Pentru o listă completă a societăților FT (controlori), vizitați:
www.franklintempletonglobal.com/privacy/fund-entities
Dacă aveți întrebări privind protecția datelor, ne puteți contacta așa cum este indicat în secțiunea 3 a prezentei notificări.
Anumite secțiuni ale site-urilor noastre web vă permit să vă înscrieți pentru alerte prin e-mail, să solicitați informații despre acțiunile noastre corporative și să vă înscrieți pentru livrarea electronică a materialelor pentru acționari. Dacă vă înscrieți pentru oricare dintre aceste opțiuni, vă vom solicita să furnizați informațiile necesare pentru a vă îndeplini solicitarea, cum ar fi numele, datele de contact, numărul de identificare fiscală (de exemplu, numărul de asigurare socială sau echivalentul local). Utilizăm informațiile dvs. pentru a vă soluționa solicitarea și le partajăm doar cu terții care ne ajută.
Site-ul nostru web poate conține link-uri către site-uri sau conținuturi de la terți, asupra cărora nu deținem controlul. Vă rugăm să consultați notificările privind confidențialitatea ale acestor site-uri terțe pentru a cunoaște practicile acestora de confidențialitate și modul în care acestea gestionează informațiile dvs. cu caracter personal.
Unele dintre paginile noastre web pot conține cookie-uri (un fișier text care identifică dispozitivul dvs. în rețeaua noastră) și/sau semnalizatoare web, GIF-uri transparente, etichete sau pixeli (fișiere de imagini electronice care urmăresc navigarea pe site-urile noastre) plasați de FT sau de agenți de publicitate terți.
Pentru simplificare, ne referim la toate aceste tehnologii ca fiind „cookie-uri”.
Nu căutăm semnale „Nu urmăriți” ale browserului web.
Putem folosi cookie-uri pentru a personaliza conținutul și mesajele publicitare, pentru a oferi funcții de rețele de socializare, pentru a observa cum navighează vizitatorii pe site-ul nostru web și pentru a îmbunătăți serviciile pe care vi le oferim.
De asemenea, putem angaja furnizori terți de servicii de urmărire și de publicitate care să acționeze în numele nostru pentru a urmări și a analiza modul dvs. de utilizare a site-ului nostru web cu ajutorul cookie-urilor. Acești terți colectează și ne distribuie informații de utilizare referitoare la vizitele dvs. pe site-ul nostru web și pot corela aceste informații cu alte informații (de exemplu, adresa dvs. IP) pentru a monitoriza utilizarea paginii, pentru a ne sprijini în direcționarea recomandărilor și mesajelor noastre publicitare și pentru a măsura și cerceta eficiența reclamelor noastre.
Puteți afla mai multe despre modulele cookie pe care le folosim și puteți alege categoriile de module cookie pe care doriți să le permiteți vizitând Centrul de preferințe privind confidențialitatea de pe site-ul nostru web.
Prezenta notificare descrie categoriile de informații cu caracter personal pe care le colectăm și în ce scopuri. Prin informații cu caracter personal, înțelegem informații
care pot fi asociate în mod rezonabil direct cu dvs. sau care sunt asociate în mod rezonabil, direct sau indirect, cu dvs.
Sursele de informații cu caracter personal
Putem colecta informații cu caracter personal din următoarele surse:
Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm
Putem colecta următoarele tipuri de informații cu caracter personal:
Cum utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal
Putem utiliza informațiile dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Considerăm că interesele noastre legitime sunt:
Păstrarea și protecția datelor
Păstrăm informațiile dvs. cu caracter personal atât timp cât este necesar în legătură cu scopurile identificate în cadrul prezentei notificări și pentru o perioadă rezonabilă după aceea, în conformitate cu perioadele de păstrare locale.
Aceasta poate diferi de la jurisdicție la jurisdicție, totuși, în majoritatea cazurilor, aceasta va fi în timpul relației noastre și apoi timp de 10 ani de la încheierea raportului juridic. Dacă ați investit în fonduri cu sediul în Regatul Unit sau Republica Irlanda, atunci informațiile dvs. sunt păstrate timp de 6 ani, respectiv 7 ani.
În anumite circumstanțe, datele pot fi păstrate pentru un interval mai lung de timp, de exemplu, în cazul în care avem o corespondență în derulare sau dacă există un posibil litigiu, o revendicare sau o anchetă în curs.
Jurnalele noastre web sunt păstrate timp de 60 de zile din motive de securitate.
Am pus în aplicare măsuri administrative, tehnice și organizatorice rezonabile, inclusiv măsuri de protecție fizice, electronice și procedurale, pe baza Corporate Information Security Policy, care este concepută pentru a securiza informațiile dvs. cu caracter personal. De exemplu, accesul la informațiile dvs. cu caracter personal este limitat la angajații FT autorizați, iar angajații FT trebuie să urmeze proceduri specifice în ceea ce privește menținerea confidențialității informațiilor dvs. cu caracter personal.
Informațiile pe care le partajăm
Informațiile dvs. cu caracter personal pot fi transferate și stocate în afara țării în care aveți reședința sau în care vă desfășurați relația cu FT, în cadrul grupului nostru de companii și/sau al furnizorilor de servicii. De asemenea, putem furniza informațiile dvs. cu caracter personal către agențiile guvernamentale și de reglementare locale sau de aplicare a legii, pentru îndeplinirea obligațiilor juridice sau de reglementare. În plus, dacă sunteți investitor într-un produs care deține titluri de valoare străine, informațiile dvs. cu caracter personal pot fi furnizate unei (unor) agenții guvernamentale sau de reglementare străine, cum ar fi, dar fără limitare la acestea, CSSF în Luxemburg, FCA în Regatul Unit, SEBO în India etc., pentru îndeplinirea obligațiilor juridice sau de reglementare în jurisdicțiile străine. Vă rugăm să consultați Terți și alte categorii de destinatari pentru categoriile de destinatari terți potențiali.
FT are birouri în următoarele țări: Africa de Sud, Argentina, Australia, Bahamas, Canada, China, Coreea, Dubai International Financial Centre (DIFC), Emiratele Arabe Unite, Elveția, Hong Kong, India, Insulele Cayman, Israel, Japonia, Malaezia, Regatul Unit, Singapore, Statele Unite, țări din cadrul Spațiului Economic European, și Turcia.
Este posibil ca unele dintre aceste țări să nu aibă legi cu un nivel echivalent de protecție a datelor ca cele din locația dvs. În cazul în care trebuie să transferăm informațiile dvs. cu caracter personal la nivel internațional, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acestea sunt protejate și securizate.
Pe lângă schimbul de informații cu alte companii din grupul FT și cu terți, putem, de asemenea, să partajăm sau să transferăm informațiile dvs. personale unui cumpărător sau cesionar, potențial sau actual, în cazul în care o companie Franklin Templeton sau activele sale sunt fuzionate sau vândute, sau se dorește o vânzare sau un transfer.
De ce colectăm informațiile dvs. cu caracter personal?
Informațiile dvs. cu caracter personal sunt colectate (inclusiv partajarea de astfel de informații cu terți) atunci când avem un temei legal să facem acest lucru:
(*) Interesul nostru legitim este atunci când avem un motiv de afaceri sau comercial valid pentru a folosi informațiile dvs., iar această utilizare nu afectează în mod negativ drepturile și libertățile dvs. personale.
Drepturile dumneavoastră
Este posibil să aveți următoarele drepturi, în anumite circumstanțe, în ceea ce privește informațiile dvs. cu caracter personal:
Dacă doriți să vă exercitați un drept, descărcați formularul nostru de cerere privind drepturile individuale sau ne puteți contacta așa cum este indicat în secțiunea 3 de mai jos.
Informațiile vor fi furnizate gratuit, cu excepția cazului în care legislația locală permite perceperea de taxe.
Contactați-ne la una dintre următoarele adrese pentru a vă exercita un drept la confidențialitate, pentru a pune o întrebare, pentru a ne împărtăși o îngrijorare sau pentru a face o plângere cu privire la prezenta notificare și/sau la practicile noastre de confidențialitate:
DataProtectionOfficer@franklintempleton.com
FAO: Data Protection Officer (Responsabilul cu Protecția Datelor)
Franklin Templeton International Services S.à r.l.
8A, rue Albert Borschette
L-1246 Luxemburg
Marele Ducat al Luxemburgului
Următoarele categorii de terți asociați pot primi informațiile dvs. cu caracter personal, după caz (unele dintre sistemele sau aplicațiile utilizate în legătură cu acești destinatari pot fi bazate pe cloud):