Informațiile prezentate în această Politică privind utilizarea de cookie-uri și tehnologii similare (“Politica de cookies” sau “Politica”) au scopul de a aduce la cunoștința dumneavoastră, în calitate de utilizator al acestui website („Website-ul”), în principal, mai multe detalii despre plasarea, utilizarea și administrarea de cookie-uri și tehnologii similare (în mod colectiv “Cookie-uri”) prin intermediul acestui Website. De asemenea, sunt prezente și câteva linkuri utile legate de Cookie-uri. În cazul în care aveți nevoie de mai multe informații și ele nu se regăsesc mai jos, ne puteti contacta la următoarele adrese:
Prezentul Website este operat de către Franklin Templeton International Services S.à r.l., sucursala București, cu sediul social în strada Buzești, nr. 76-80, clădirea Premium Point, etajul 8, sector 1, București, cod poștal 011017, România, telefon +40-21-200-96-00, fax +40-21-200-96-31/32, email office@fondulproprietatea.ro, denumită în continuare “Operatorul”, „noi”.
Website-ul este adresat persoanelor care au cel puțin 18 ani. Serviciile noastre online nu sunt concepute pentru a fi utilizate de minori sub vârsta de 18 ani.
Legislatia privind protecția datelor spune că ne este permis să folosim informațiile personale (inclusiv schimbul de informații cu terțe părți) în cazul în care avem un motiv intemeiat pentru a face acest lucru.
În consecință, trebuie să avem unul sau mai multe dintre următoarele motive:
(*) Interesul nostru legitim este atunci când avem un motiv comercial pentru a folosi informațiile. Cu toate acestea, trebuie să existe o abordare justă a ceea ce este bine și cel mai potrivit pentru dumneavoastră (mai multe detalii sunt disponibile la cerere).
În general, putem colecta următoarele tipuri de informații personale pe care ni le furnizați sau le primim de la părți terțe:
În funcție de profilul dumneavoastra de Subiect al Datelor, motivele pentru procesarea informațiilor dumneavoastră personale pot fi diferite. Informații suplimentare pentru fiecare profil de Subiect al Datelor pot fi găsite în secțiunea 8.
De asemenea, colectăm informații personale despre utilizatori prin intermediul Website-ului nostru și puteți consulta secțiunea 9 pentru mai multe informații.
Persoanele fizice au următoarele drepturi, în anumite circumstanțe, în ceea ce privește informațiile personale ale acestora:
Dacă, în calitate de persoană fizică, doriți să exercitați aceste drepturi, puteți să descărcați un Formular de solicitare a drepturilor individuale, disponibil la adresa www.franklintempletonglobal.com/formular-de-cerere-drepturi-individuale.pdf.
Un rezumat al fiecărui drept și modul în care puteți lua măsuri pentru a-l exercita este prezentat mai jos.
În cazul în care primim o solicitare de a exercita unul dintre aceste drepturi, vom furniza informații despre acțiunea pe care o luăm fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în termen de o lună de la primirea cererii. Acest lucru poate fi prelungit cu încă două luni în anumite circumstanțe, de exemplu în cazul în care cererile sunt complexe sau numeroase.
Informațiile vor fi furnizate gratuit, cu excepția cazurilor în care cererile sunt vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv. În aceste condiții, este posibil să percepem o taxă rezonabilă sau să refuzăm să acționăm în baza cererii. Vă vom informa cu privire la eventualele costuri înainte de a solutiona o astfel de cerere.
Am putea solicita informații suplimentare pentru a vă verifica identitatea înainte de a raspunde unei cereri, iar dacă considerăm că aceste informații sunt insuficiente ne rezervăm dreptul de a respinge cererea dvs.
În cazul în care nu raspundem la o cerere, vă vom informa fără întârziere și în termen de o lună de la primirea cererii, furnizând motivele pentru care nu am luat măsurile solicitate.
Persoanele fizice au dreptul de a ne confirma următoarele:
Persoanele fizice au, de asemenea, dreptul de a accesa informațiile personale și de a primi o copie.
Persoanele fizice au dreptul de a ne solicita restricționarea prelucrării informațiilorpersonale atunci când se aplică una dintre următoarele:
În cazul în care informațiile personale sunt folosite in scopul comunicărilor de marketing adresate unei persoane, aceasta are dreptul de a se opune acestui lucru, în orice moment.
O persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune prelucrării informațiilor sale personale atunci când temeiul legal al procesării este în interesul nostru legitim. Va trebui să oprim procesarea până când vom putea verifica dacă avem motive temeinice legitime de prelucrare, care depășesc interesele, drepturile și libertățile individului sau, alternativ, va trebui să continuăm procesarea pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale.
Daca o persoană consideră că informatiile personale pe care le detinem despre el sunt inexacte, aceasta poate solicita ca acestea sa fie corectate. De asemenea poate solicita ca informațiile incomplete să fie actualizate punându-ne la dispoziție o confirmare scrisă a acestora.
O persoană poate solicita, de asemenea, ștergerea informațiilor personale în anumite circumstanțe, inclusiv următoarele (aceasta nu este o listă exhaustivă):
Există, de asemenea, anumite excepții în cazul în care putem refuza o cerere de ștergere, de exemplu, în cazul în care informațiile personale sunt stocate in vederea respectării unei obligații legale sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor revendicări legale.
Dacă o persoană solicită ștergerea informațiilor personale, este posibil sa fie eliminate înregistrări pe care le deținem în beneficiul lor, cum ar fi prezența lor pe o listă de suprimare și vor trebui să ne contacteze pentru a ne furniza informații personale dacă doresc să păstrăm acest lucru in viitor.
În cazul în care se bazează pe temeiul juridic al consimțământului sau dacă prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care o persoană este parte, iar informațiile personale sunt prelucrate prin mijloace automate (de exemplu, electronic), o persoană are dreptul să primească toate informațiile personale pe care ni le-a furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil în format editabil și să le transmită direct unui alt controlor, în cazul în care acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
O persoană are, de asemenea,dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru din Uniunea Europeană în care își are reședința, unde lucrează sau în care a avut loc o presupusă încălcare a legilor privind Protecția Datelor.
Dacă sunteți un actual sau fost actionar și / sau deținător de GDR ("investitor"), contact de afaceri, abonat sau potențial client caruia is se adreseaza această notificare, vă vom ține la curent cu detalii despre produsele și serviciile noastre prin intermediul Comunicărilor utilizând informațiile pe care le-ați furnizat. Atunci când acest lucru este impus de reglementări și / sau de lege, vom cere consimțământul dumneavoastra adecvat pentru utilizarea datelor dvs. de contact, inclusiv a adresei dvs. de e-mail. În orice caz, vă puteți modifica preferințele în ceea ce privește comunicările de marketing contactandu-ne.
În plus, ne vom asigura că orice terță parte care ne asistă în activitatea de marketing pentru produsele și serviciile noastre sau cu care avem acorduri de marketing are obligații contractuale de a proteja confidențialitatea informațiilor dvs. personale și o va folosi numai pentru a furniza serviciile aferente contractului.
Orice reclamații și solicitări de exercitare a drepturilor dvs. trebuie adresate Responsabilului cu protecția datelor, care va aranja ca controlorul comun responsabil să se ocupe de plângere sau de cerere.
De asemenea, putem transfera și menține informațiile dvs. personale care fac obiectul prezentei Note pe servere sau baze de date în afara Spațiului Economic European (SEE).
Alternativ, Responsabilul nostru pentru protecția datelor poate fi contactat direct la:
Franklin Templeton International Services S.à r.l. 8A, rue Albert Borschette, L-1246 Luxemburg Grand Duchy of Luxembourg
Adresă email: DataProtectionOfficer@franklintempleton.com
Dacă trebuie să transferăm date cu caracter personal în afara SEE, vom lua măsuri pentru a ne asigura că informațiile dvs. personale sunt protejate și după ce părăsesc SEE, în special vom folosi clauzele modelului UE privind protecția datelor aprobate de Comisia Europeană și permise în conformitate cu articolul 46 din GDPR. Dacă doriți să obțineți detaliile acestor garanții, puteți să le solicitați de la Responsabilul cu protecția datelor.
Pe lângă schimbul de informații cu alte companii din grup și cu terțe părți, putem divulga sau transfera informațiile dvs. personale unui cumpărător sau cesionar, potențial sau actual, în cazul în care o companie Franklin Templeton sau activele sale sunt fuzionate sau vândute, sau se doreste o vanzare sau un transfer.
Vom păstra informațiile dvs. personale care fac obiectul prezentei Note atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pentru care au fost colectate datele, în funcție de baza legală pe care au fost obținute aceste date și/ sau dacă obligații juridice/ reglementări aditionale ne imputernicesc să retinem informațiile personale. În termeni generali, aceasta va însemna că informațiile personale vor fi păstrate pe durata relației noastre și:
Aceasta poate diferi de la jurisdicție la jurisdicție, totuși, în majoritatea cazurilor, aceasta va fi în timpul relației noastre și apoi timp de 10 ani de la încheierea raportului juridic.
Păstrăm informațiile dvs. personale dacă ați investit în Fondul Proprietatea timp de 10 ani după încheierea raportului juridic.
În anumite circumstanțe, este posibil ca datele să trebuiască să fie păstrate pentru o perioadă mai lungă de timp, de exemplu, în cazul în care avem o corespondență în derulare, sau dacă există o revendicare sau o anchetă in curs.
Istoricul accesărilor pe pagina de internet este păstrat timp de 60 de zile pentru a sprijini investigația și raportarea oricărei încercări de încălcare a securității pe Website-ul nostru.
Am implementat măsuri tehnice și organizatorice rezonabile menite să asigure securitatea informațiilor personale in cazul pierderii accidentale și a accesului, utilizării, modificării sau divulgării neautorizate. Angajații noștri sunt obligați să respecte proceduri specifice cu privire la menținerea confidențialității informațiilor personale ale investitorilor noștri. În plus, menținem garanții fizice, electronice și procedurale pentru a proteja informațiile personale pe care le procesăm. Aceasta include efectuarea de evaluări permanente ale sistemelor noastre care conțin informații despre investitori și efectuarea de modificări atunci când este cazul.
Cu toate acestea, în ceea ce privește informațiile transmise prin Internet, Internetul este un sistem deschis, de aceea nu putem garanta si nu garantăm securitatea oricăror informații pe care o persoană le transmite pe sau prin intermediul Website-urilor noastre sau pe care le menținem altfel, deși Website-urile noastre utilizează protocolul securizat de transfer al fișierelor, acolo unde este cazul.
Informațiile personale pe care le colectăm despre investitorii în Fondul Proprietatea. Investitorii includ actuali și foști detinatori de GRD-uri și acționari ai Fondului Proprietatea.
Colectăm anumite informații personale, dar acest lucru nu se limitează la următoarele: direct de la investitori, prin intermediul consilierului profesionist indicat de investitori, al intermediarului, al băncii sau al altei firme.
Putem colecta informațiile prin intermediul formularelor de cerere sau alte formulare, indiferent dacă primim formularele în scris sau în format electronic.
Aceste informații personale includ, dar nu se limitează la următoarele:
Folosim informațiile personale pe care le colectăm despre investitori în următoarele scopuri:
Noi justificăm prelucrarea datelor personale ale investitorilor in baza următoarelor temeiuri legale:
Am stabilit că interesele noastre legitime includ următoarele:
Dacă un investitor solicită informații suplimentare cu privire la interesele noastre legitime aplicate informațiilor lor personale, aceștia pot contacta Responsabilul pentru Protecția Datelor.
De asemenea, procesăm informații personale în cazul în care investitorul și-a dat consimțământul, cum ar fi în cazul anumitor comunicări de marketing (consultați secțiunea „Comunicări de marketing” de mai sus). În cazul în care investitorul dorește să își retragă consimțământul, acesta trebuie să contacteze Responsabilul pentru protecția datelor.
În anumite situații, în cazul în care un investitor nu furnizează informațiile personale obligatorii (de exemplu, pentru a efectua controale in vederea combaterii spălării banilor), nu vom putea furniza produsele și serviciile noastre în baza contractului cu ei sau nu vom putea să ne conformăm unei obligații legale. Vom clarifica dacă și când va apărea această situație și care vor fi consecințele nefurnizarii informațiilor pentru investitor.
Vom dezvălui informațiile personale ale investitorilor după cum urmează:
Colectăm următoarele informații de la membrii Comitetului Reprezentantilor:
Folosim informațiile personale pe care le colectăm despre membrii Comitetului Reprezentantilor pentru:
Noi justificăm procesarea informațiilor personale ale membrilor Comitetului Reprezentanților cu privire la următoarele temeiuri juridice:
Am stabilit că interesele noastre legitime includ următoarele:
Dacă un membru al Comitetului Reprezentantilor solicită informații suplimentare cu privire la interesele noastre legitime aplicate informațiilor lor personale, aceștia pot contacta Responsabilul pentru protecția datelor.
În anumite circumstanțe, în cazul în care un membru al Comitetului Reprezentantilor nu furnizează informațiile personale necesare (de exemplu, pentru a efectua controale în vederea combaterii spălării banilor), nu vom putea să ne îndeplinim obligațiile contractuale cu aceștia sau nu vom fi capabili să respectăm o obligație legală. Vom clarifica dacă și când va apărea această situație și care vor fi consecințele nefurnizarii informațiilor pentru membrul Comitetului Reprezentantilor.
Vom dezvălui informațiile personale ale membrii Comitetului Reprezentantilor după cum urmează:
Colectăm informații personale din contactele noastre de afaceri și potențialii clienți, cum ar fi reprezentanți ai băncilor sau ai societatilor financiare, consilieri profesioniști, furnizori și potențiali investitori, inclusiv următoarele:
Folosim informațiile personale de la contactele noastre de afaceri în următoarele scopuri:
Noi justificăm procesul de prelucrare pe următoarele baze juridice:
Am stabilit că interesele noastre legitime includ următoarele:
Dacă un Contact comercial sau un potential client necesită informații suplimentare cu privire la interesele noastre legitime aplicate informațiilor lor personale, aceștia pot contacta Reprezentantul pentru protecția datelor.
În anumite situații, în cazul în care un Contact comercial nu furnizează informațiile personale solicitate (de exemplu, în legătură cu serviciile noastre online), nu ne vom putea îndeplini obligațiile contractuale cu aceștia sau să nu le vom putea furniza produsele și serviciile in cauza. Vom clarifica dacă și când va apărea această situație și care vor fi consecințele nefurnizarii informațiilor pentru Contactul comercial.
Putem divulga informațiile personale ale Contactelor comerciale sau ale potentialilor clienti ai companiei după cum urmează:
Colectăm informații personale despre utilizatori prin intermediul Website- ului nostru, inclusiv următoarele:
Website-ul este adresat persoanelor care au cel puțin 18 ani. Serviciile noastre on-line nu sunt concepute pentru a fi utilizate de minori sub vârsta de 18 ani.
În anumite situații, în cazul în care un utilizator al website-ului nu furnizează informațiile personale solicitate (de exemplu, în legătură cu serviciile noastre on-line), nu vom putea să ne îndeplinim obligațiile contractuale cu aceștia sau nu le putem furniza produse și servicii. Vom clarifica dacă și când va apărea această situație și care vor fi consecințele nefurnizării informațiilor pentru utilizator.
Folosim informațiile personale pe care le colectăm de la utilizatorii Website- ului nostru pentru:
Vă rugăm să găsiti mai jos informații despre datele culese prin cookie-uri și alte tehnologii de urmărire.
Noi justificăm procesul de prelucrare pe următoarele baze juridice:
Am stabilit că interesele noastre legitime includ următoarele:
Dacă un utilizator al Website-ului necesită informații suplimentare cu privire la interesele noastre legitime aplicate informațiilor lor personale, aceștia pot contacta Reprezentantul pentru protecția datelor.
Informațiile din sondaje: Ocazional, am putea cere utilizatorilor să participe la un scurt sondajcare să ne ajute să facem alegeri inteligente in vederea găsirii de solutii de îmbunătățire a Website-ului nostru. Informațiile pe care utilizatorii le furnizează ca răspuns la astfel de sondaje nu vor fi identificate cu aceștia decât dacă își dau consimțământul.
Putem divulga informațiile personale ale utilizatorilor website-urilor după cum urmează:
Website-ul nostru poate conține link-uri către website-uri sau conținut redactat și controlat de terțe părti, asupra cărora nu avem control. Vă rugăm să consultați politicile de confidențialitate ale acestor site-uri terțe pentru a vă familiariza cu practicile lor de confidențialitate și pentru a afla despre eventualele opțiuni pe care aceste companii vi le pot oferi cu privire la informațiile dvs. personale.
Un cookie este un fișier text mic care include un identificator unic care este trimis de un server web către browser-ul de pe calculatorul dumneavoastra, telefonul dumneavoastra mobil sau către orice alt dispozitiv conectat la internet atunci când vizitați un site on-line. Cookie-urile și tehnologiile similare sunt utilizate pe scară largă pentru a face website-urile să funcționeze eficient și pentru a colecta informații despre preferințele dumneavoastra on-line. Pentru simplificare, ne referim la toate aceste tehnologii ca "cookie-uri".
Unele dintre paginile Website-ului nostru pot conține imagini electronice cunoscute sub numele de "beacon-uri web" (cunoscute și sub denumirea de gif-uri clare, etichete sau pixeli) care ne permit să numărăm utilizatorii care au vizitat paginile noastre. Beacon-urile web colectează numai informații limitate, de exemplu numărul unui cookie, ora și data unei vizualizări de pagină și o descriere a paginii pe care se află beacon web-ul. Putem de asemenea să avem beacon-uri web plasate de agenți de publicitate terță parte. Aceste beacon web-uri nu conțin informații care să vă poată identifica direct.
Folosim cookie-urile și alte technologii de urmărire pentru a personaliza conţinutul și mesajele publicitare, pentru a oferi soluţii de social media și pentru a observa cum navighează vizitatorii noștri prin Website-urile noastre. Folosim aceste informaţii pentru a lua decizii despre modalităţile de îmbunătăţire a serviciilor pe care vi le oferim.
Putem angaja terţe părţi, furnizori de servicii de urmărire și de publicitate, precum cei enumeraţi mai jos, pentru a acţiona în numele nostru și pentru a analiza modul dumneavoastră de utilizare a Website-ului nostru, prin utilizarea cookie-urilor. Aceste terţe părţi colectează și ne distribuie informaţii referitoare la vizitele dumneavoastră pe Website-ul nostru și, câteodată, corelând aceste informaţii cu altele (de exemplu adresa dumneavoastră IP), măsoară și cercetează eficienţa mesajelor noastre de publicitate, monitorizează informaţiile referitoare la utilizarea paginilor, ne sprijină în direcţionarea recomandărilor și mesajelor noastre publicitare și monitorizează gradul de utilizare al recomandărilor și al mesajelor noastre publicitare.
Puteți găsi mai multe informații despre modulele cookie și tipurile de cookie-uri pe care le folosim pe website-ul nostru web în registrul cookie-urilor care pot fi găsite la adresa:
www.franklintempletonglobal.com/privacy/cookie-register.
Contactați Ofițerul nostru pentru Protecția Datelor la adresa menționată în Anexa 1 a prezentei Notificări, dacă doriți o copie a acestui registru sau dacă aveți întrebări specifice cu privire la modulele cookie care sunt instalate pe website-ul nostru.
Puteți găsi mai multe informații despre cookie-uri, publicitatea comportamentală și confidențialitatea on-line la
www.allaboutcookies.org sau www.youronlinechoices.com.
Puteţi alege să activaţi sau să dezactivaţi modulele cookie, vizitând centrul Cookie Preference. Aici puteţi selecta ce categorii de module cookie doriţi să acceptaţi.
Franklin Templeton și toate companiile grupului său au acces la informații despre persoanele care fac obiectul prezentei notificări. Cu toate acestea, numai controlorii de date corespunzători au acces la datele relevante ale investitorilor. Fondurile Franklin Templeton și companiile lor de administrare acționează în calitate de controlor comun.
Mai jos sunt mentionate cele mai impactate companii din grupul de fonduri si fonduri Pentru lista completa, va rugam sa accesati: www.franklintempletonglobal.com/privacy/fund-entities
Dacă o persoană dorește să-și exercite drepturile individuale sau să adreseze orice întrebări, preocupări sau plângeri referitoare la această notificare sau la practicile noastre privind confidențialitatea, ei ne pot contacta la adresa relevantă pentru țara lor, enumerată mai jos.
Persoana fizică ar trebui să adreseze plicul către:
“Agentul FAO pentru protecția datelor / FAO Data Protection Officer”.
Alternativ, Responsabilul nostru pentru protecția datelor poate fi contactat direct la:
Franklin Templeton International Services S.à r.l.
8A, rue Albert Borschette
L-1246 Luxembourg
Marele Ducat de Luxemburg
Email: DataProtectionOfficer@franklintempleton.com
Companiile din grupul Franklin Templeton | ||
---|---|---|
Luxemburg | România | |
Marele Ducat de Luxemburg |
Franklin Templeton International Services S.à r.l., Sucursala Bucuresti Fondul Proprietatea S.A. Premium Point 78-80 Buzesti, 8th floor District 1, Bucharest, Romania |
Deținători de conturi și Investitori | Contacte de afaceri și potențiali clienți | Directori externi | Utilizatori de site-uri web și rețele media de socializare |
---|---|---|---|
Administratori Agentii de transfer Arhive de documente, furnizori de stocare și distrugere Autoritati fiscale Autoritati de reglementare Autoritățile de poliție si paza Consilieri profesioniști, cum ar fi auditorii și avocații Curieri Custozi Furnizori de aplicații bancare Furnizori de management al evenimentelor Furnizori de servicii financiare Furnizorii de servicii IT Furnizorii de servicii de tiparire Furnizori de sisteme de mesagerie comerciala Furnizori de soluții bazate pe cloud Instanțe Managerii de Investiţii Părți reprezentând un titular de cont sau un investitor |
Administratori Administratori de baze de date pentru contactele de afaceri Agentii de transfer Arhive de documente, furnizori de stocare și distrugere Autoritati fiscale Autoritati de reglementare Autoritățile de poliție si paza Brokeri Consilieri profesioniști, cum ar fi auditorii și avocații Curieri Custozi Platforme bancare Administratori de baze de date de contacte de afaceri Furnizori de management al evenimentelor Furnizorii de servicii IT Furnizorii de servicii de tiparire Furnizori de sisteme de mesagerie comerciala Furnizori de soluții bazate pe cloud Instanțe Platforme de tranzactionare Servicii de management a activelor |
Administratori Agentii de transfer Arhive de documente, furnizori de stocare și distrugere Autoritati fiscale Autoritati de reglementare Autoritățile de poliție si paza Brokeri Consilieri profesioniști, cum ar fi auditorii și avocații Curieri Custozi Furnizori de management al evenimentelor Furnizorii de servicii IT Furnizori de servicii referitore la statele de salarii Furnizorii de servicii de tiparire Furnizori de sisteme de mesagerie comerciala Furnizori de soluții bazate pe cloud Instanțe Platforme de tranzactionare Platforme bancare Servicii de management a activelor |
Administratori de baze de date de contacte de afaceri Cookie-uri social media Furnizori de sisteme de procesare |
Administratori - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitor sau client institutional pentru a deservi sau a mentine conturile
Administratori de baze de date pentru contactele de afaceri - Terțe părți care lucrează în numele FT pentru a deservi sau întreține baze de date de contact de afaceri și informații de procesare a sistemelor de cont, cum ar fi sistemele furnizorilor care lucreaza la website.
Arhive de documente, furnizori de stocare și distrugere - Terțe părți care lucrează în numele FT pentru a furniza servicii de arhivare și stocare a documentelor.
Agentii de transfer - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitor sau clientul instituțional pentru a deservi sau a menține conturi
Autorități fiscale - Autorități competente, dacă este cazul sau cerute de lege sau în cazul în care considerăm că este necesar.
Autorități de reglementare - Autoritățile competente, dacă este necesar sau solicitate prin lege sau în cazul în care considerăm că este necesar.
Autoritățile de poliție si de paza - Autorități competente în cazul în care acest lucru este necesar sau solicitat de lege sau în cazul în care considerăm că este necesar.
Brokeri - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitorul sau clientul instituțional pentru a deservi sau a mentine conturi.
Consilieri profesioniști, cum ar fi auditorii și avocații - Terți care oferă servicii societăților din grupul Franklin Templeton cum ar fi consilierii profesioniști (de exemplu, auditori și avocați).
Curieri - Terțe părți care lucrează în numele FT pentru a furniza servicii de curierat.
Custozi – Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitorul sau clientul instituțional pentru a deservi sau a menține conturi
Furnizori de aplicații bancare - Terțe părți care furnizează servicii tehnice pentru procesarea tranzacțiilor solicitate de investitori sau care se referă la administrarea investiției lor, în special pentru sistemele bancare.
Furnizori de management al evenimentelor - Terțe părți care lucrează în numele FT pentru planificarea, organizarea și facilitarea evenimentelor.
Furnizori de servicii financiare - Părți terțe care au introdus titulari de conturi sau investitori în FT. Acești furnizori de servicii oferă servicii bancare, fidejusiune și produse și servicii de custodie pentru a procesa datele, inclusiv accesul prin portalul nostru.
Furnizori de media sociale - Furnizori de servicii sociale care susțin pagini web ale lui Franklin Templeton, cum ar fi Twitter și LinkedIn.
Furnizorii de servicii de tiparire - Terțe părți care furnizează servicii tehnice pentru procesarea tranzacțiilor solicitate de investitori sau care se referă la administrarea lor de investiții, în special pentru servicii de tipărire.
Furnizori de sisteme de mesagerie comerciala - Terțe părți care administrează sisteme relevante pentru efectuarea tranzacțiilor pentru titularii de cont, investitori sau clienți instituționali
Furnizorii de sisteme informatice - Terți care furnizează servicii tehnice pentru procesarea tranzacțiilor solicitate de investitori sau care se referă la administrarea lor de investiții, în special pentru sistemele informatice.
Furnizori de sisteme de procesare a contului - Terțe părți care lucrează în numele FT pentru a deservi sau întreține baze de date de contact de afaceri și pentru a prelucra informații de sistem, cum ar fi sistemele furnizoare care susțin Wevsite-ul nostru.
Furnizori de soluții bazate pe cloud - Terțe părți care furnizează servicii tehnice pentru procesarea tranzacțiilor solicitate de investitori sau se referă la administrația lor de investiții, în special pentru sistemele informatice. Aceasta include, de asemenea, soluții bazate pe cloud, cum ar fi serviciile de traducere și soluțiile de training.
Instanțe - Tribunale competente carora ne adresam in conditiile legii sau în cazul în care considerăm că este necesar.
Manageri de investitii – Terțe părți care lucreaza în numele FT sau in nunele titularului de cont sau al investitorului pentru a deservi sau mentine conturi
Părțile care reprezintă un titular de cont sau un investitor - Părți terțe reprezentând un investitor, de ex. ca răspuns la un demers legal.
Furnizori de servicii referitoare la statele de salarii - terțe părți care prestează servicii în numele FT, în beneficiul directorilor externi.
Platforme bancare - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitor sau clienti institutionali care furnizează servicii de administrare, transfer sau management a activelor.
Platforme de tranzactionare - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitorul sau clientul instituțional pentru a deservi sau a menține conturi
Servicii de management a activelor - Terțe părți care lucrează în numele FT sau pentru titularul de cont, investitor sau clienti institutionali care furnizează servicii de administrare, transfer sau management a activelor.