NOTĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA ȘI MODULELE COOKIES

  • La Fondul Proprietatea, ne pasă de confidențialitatea dvs. și prețuim încrederea pe care ne-o acordați atunci când ne furnizați informațiile dvs. cu caracter personal.

    Prezenta notificare se adresează Persoanelor (însemnând acționarii, investitorii, clienții potențiali, brokerii/distribuitorii, consilierii, contactele de afaceri, afacerile și partenerii similari, furnizorii, utilizatorii site-ului web și publicul general).

    Fondul Proprietatea face parte din grupul de companii Franklin Templeton (FT).

    Din când în când, putem actualiza această notificare și orice nouă versiune este întotdeauna disponibilă pe site-ul nostru web:

    https://www.franklintempletonglobal.com/privacy

    Pentru candidații la un loc de muncă, citiți Notificarea privind confidențialitatea pentru candidați. 

    Pentru angajați, inclusiv directorii externi, consultați Notificarea privind confidențialitatea pentru angajați. Acest link poate fi accesat numai de pe un dispozitiv Franklin Templeton sau din rețeaua Franklin Templeton.
     

    Entitatea responsabilă pentru colectarea și prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal va fi, de obicei, un Fond sau o Societate de administrare Franklin Templeton din regiunea în care aveți reședința sau în care ați făcut investiții la noi. Fondurile Franklin Templeton și Societățile de administrare ale acestora acționează în calitate de controlori comuni, cu excepția cazului în care jurisdicția locală prevede altfel. Pentru o listă completă a societăților FT (controlori), vizitați:

    www.franklintempletonglobal.com/privacy/fund-entities

    Dacă aveți întrebări privind protecția datelor, ne puteți contacta așa cum este indicat în secțiunea 3 a prezentei notificări.

  • Anumite secțiuni ale site-urilor noastre web vă permit să vă înscrieți pentru alerte prin e-mail, să solicitați informații despre acțiunile noastre corporative și să vă înscrieți pentru livrarea electronică a materialelor pentru acționari. Dacă vă înscrieți pentru oricare dintre aceste opțiuni, vă vom solicita să furnizați informațiile necesare pentru a vă îndeplini solicitarea, cum ar fi numele, datele de contact, numărul de identificare fiscală (de exemplu, numărul de asigurare socială sau echivalentul local). Utilizăm informațiile dvs. pentru a vă soluționa solicitarea și le partajăm doar cu terții care ne ajută.

    Link-uri externe

    Site-ul nostru web poate conține link-uri către site-uri sau conținuturi de la terți, asupra cărora nu deținem controlul. Vă rugăm să consultați notificările privind confidențialitatea ale acestor site-uri terțe pentru a cunoaște practicile acestora de confidențialitate și modul în care acestea gestionează informațiile dvs. cu caracter personal.

    Cookie-uri și tehnologii similare

    Unele dintre paginile noastre web pot conține cookie-uri (un fișier text care identifică dispozitivul dvs. în rețeaua noastră) și/sau semnalizatoare web, GIF-uri transparente, etichete sau pixeli (fișiere de imagini electronice care urmăresc navigarea pe site-urile noastre) plasați de FT sau de agenți de publicitate terți.

    Pentru simplificare, ne referim la toate aceste tehnologii ca fiind „cookie-uri”.

    Nu căutăm semnale „Nu urmăriți” ale browserului web.

    Cum folosim cookie-urile?

    Putem folosi cookie-uri pentru a personaliza conținutul și mesajele publicitare, pentru a oferi funcții de rețele de socializare, pentru a observa cum navighează vizitatorii pe site-ul nostru web și pentru a îmbunătăți serviciile pe care vi le oferim.

    De asemenea, putem angaja furnizori terți de servicii de urmărire și de publicitate care să acționeze în numele nostru pentru a urmări și a analiza modul dvs. de utilizare a site-ului nostru web cu ajutorul cookie-urilor. Acești terți colectează și ne distribuie informații de utilizare referitoare la vizitele dvs. pe site-ul nostru web și pot corela aceste informații cu alte informații (de exemplu, adresa dvs. IP) pentru a monitoriza utilizarea paginii, pentru a ne sprijini în direcționarea recomandărilor și mesajelor noastre publicitare și pentru a măsura și cerceta eficiența reclamelor noastre.

    Activarea și dezactivarea modulelor cookie

    Puteți afla mai multe despre modulele cookie pe care le folosim și puteți alege categoriile de module cookie pe care doriți să le permiteți vizitând Centrul de preferințe privind confidențialitatea de pe site-ul nostru web.

  • Prezenta notificare descrie categoriile de informații cu caracter personal pe care le colectăm și în ce scopuri. Prin informații cu caracter personal, înțelegem informații

    care pot fi asociate în mod rezonabil direct cu dvs. sau care sunt asociate în mod rezonabil, direct sau indirect, cu dvs.

    Sursele de informații cu caracter personal

    Putem colecta informații cu caracter personal din următoarele surse:

    • De la dvs. în mod direct sau de la cei care acționează în numele dvs.;
    • Pot fi colectate automat de pe internet sau din alte activități din rețea, activități de monitorizare internă sau televiziune cu circuit închis (CCTV);
    • Alte părți care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru; sau
    • Surse de informații disponibile publicului.

     

    Informațiile cu caracter personal pe care le colectăm

    Putem colecta următoarele tipuri de informații cu caracter personal:

    • Informații de contact cum ar fi numele, numărul (numerele) de telefon, adresa fizică și adresele de e-mail;
    • Informații despre cont, cum ar fi numerele de identificare ale contului, informații despre tranzacții, dețineri și solduri, informații bancare, istoricul comisioanelor, selecțiile fondurilor sau alt istoric al contului;
    • Informații despre conturile asociate, aceste informații se referă la alte persoane care ar putea fi conectate la contul dvs., de exemplu, reprezentantul dvs. profesional (broker/dealer/consilier/avocat), deținătorii contului comun, părinți/tutore pentru conturile unui minor și/sau beneficiarii;
    • Informații despre integrarea contului, de exemplu documente și/sau numere de identificare fiscală sau guvernamentală, locul nașterii, naționalitatea, data nașterii, starea civilă/de parteneriat civil, informații despre beneficiar, sexul, sursa averii/fondurilor, profesia și/sau alte informații necesare pentru a ne îndeplini obligațiile;
    • Informații de triere colectate sau generate în legătură cu relația dvs. cu FT, cum ar fi căutări, evaluări și rezultate pentru conformitatea cu: cunoașterea clientelei (KYC), politica privind combaterea spălării banilor (AML), combaterea luării și dării de mită și anticorupția (ABAC), persoanele expuse politic (PEP) și/sau condamnările penale (în anumite circumstanțe, așa cum se impune în legislația aplicabilă);
    • Informații biometrice și/sau imagini, cum ar fi fotografii care vă identifică și pe care le furnizați în mod voluntar și cu consimțământul dvs. sau monitorizare CCTV;
    • Informații profesionale și de contact pentru afaceri, cum ar fi funcția/rolul, compania dvs., acreditările profesionale, precum licența financiară, numărul de dealer;
    • Comunicațiile, definite ca fiind: e-mailuri, apeluri telefonice, apeluri pe platforma web (Skype/MS Teams etc.), mesaje text, chat-uri sau Instant Messenger (IM), evenimente și webinare, precum și scrisori generate către/de la dvs. sau de noi. Toate comunicațiile pot fi înregistrate și/sau arhivate;
    • Alte informații colectate sau generate în legătură cu relația dvs. cu FT, cum ar fi răspunsurile dvs. la sondajele noastre, opiniile dvs. referitoare la serviciile noastre, preferințele pentru marketing și/sau alte informații de contact sau demografice;
    • Informații colectate prin accesarea contului online, cum ar fi informații de conectare și acreditări similare, este posibil să colectăm și informații despre interacțiunea dvs. cu site-urile noastre web;
    • Informații colectate de site-urile noastre web, cum ar fi jurnalele web, modulele cookie și informații despre interacțiunile dvs. cu site-urile noastre web și cu paginile web FT de pe site-urile de socializare, cum ar fi Twitter și LinkedIn;
    • Informații colectate la participarea în cadrul unui eveniment în persoană sau webinar, cum ar fi detaliile de înregistrare, interacțiunea cu/continuarea cu webinarul sau evenimentul sau, dacă sunteți invitat(ă) în scopuri de marketing/dezvoltarea site-ului web, informații pentru aranjarea serviciilor de deplasare (dacă este cazul), informații care să ne permită să analizăm și să ne îmbunătățim ofertele și serviciile;
    • Informații despre utilizarea de către dvs. a sediilor societății, cum ar fi un jurnal al vizitatorilor, care poate conține ora, locația și scopul vizitei dvs. și înregistrări CCTV.

     

    Cum utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal

    Putem utiliza informațiile dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

    • crearea și întreținerea contului;
    • gestionarea și protecția contului, tranzacțiilor, deținerilor și investițiilor dvs.;
    • comunicarea cu dvs. în legătură cu contul/deținerile dvs.;
    • testarea și activarea serviciilor online;
    • îndeplinirea obligațiilor legale și de conformitate ale FT;
    • desfășurarea acțiunilor necesare pentru a îndeplini un contract sau acord pe care îl avem cu dvs.;
    • testarea în timp real (în cazuri excepționale) pentru rezolvarea problemelor;
    • analiză internă și cercetare pentru a ne îmbunătăți serviciile;
    • invitații și gestionarea asociată a evenimentelor și webinarelor noastre;
    • marketing și/sau alte comunicări referitoare la serviciile noastre (vă puteți dezabona sau vă puteți retrage consimțământul pentru comunicările de marketing);
    • planificarea și monitorizarea campaniilor de marketing;
    • gestionarea afacerii și în alte scopuri legitime de afaceri în conformitate cu politicile și procedurile noastre, sau așa cum este permis sau prevăzut de lege.

    Considerăm că interesele noastre legitime sunt:

    • promovarea afacerii noastre și a brandului nostru;
    • urmărirea și îmbunătățirea performanței fondurilor;
    • asigurarea rezilienței și fiabilității serviciilor noastre;
    • imbunătățirea și gestionarea serviciilor noastre;
    • urmărirea eficacității campaniilor noastre de e-mail și marketing;
    • facilitarea relațiilor existente și continue și a potențialelor oportunități noi în raport cu aceste relații.

     

    Păstrarea și protecția datelor

    Păstrăm informațiile dvs. cu caracter personal atât timp cât este necesar în legătură cu scopurile identificate în cadrul prezentei notificări și pentru o perioadă rezonabilă după aceea, în conformitate cu perioadele de păstrare locale.

    Aceasta poate diferi de la jurisdicție la jurisdicție, totuși, în majoritatea cazurilor, aceasta va fi în timpul relației noastre și apoi timp de 10 ani de la încheierea raportului juridic. Dacă ați investit în fonduri cu sediul în Regatul Unit sau Republica Irlanda, atunci informațiile dvs. sunt păstrate timp de 6 ani, respectiv 7 ani.

    În anumite circumstanțe, datele pot fi păstrate pentru un interval mai lung de timp, de exemplu, în cazul în care avem o corespondență în derulare sau dacă există un posibil litigiu, o revendicare sau o anchetă în curs.

    Jurnalele noastre web sunt păstrate timp de 60 de zile din motive de securitate.

    Am pus în aplicare măsuri administrative, tehnice și organizatorice rezonabile, inclusiv măsuri de protecție fizice, electronice și procedurale, pe baza Corporate Information Security Policy, care este concepută pentru a securiza informațiile dvs. cu caracter personal. De exemplu, accesul la informațiile dvs. cu caracter personal este limitat la angajații FT autorizați, iar angajații FT trebuie să urmeze proceduri specifice în ceea ce privește menținerea confidențialității informațiilor dvs. cu caracter personal.

     

    Informațiile pe care le partajăm

    Informațiile dvs. cu caracter personal pot fi transferate și stocate în afara țării în care aveți reședința sau în care vă desfășurați relația cu FT, în cadrul grupului nostru de companii și/sau al furnizorilor de servicii. De asemenea, putem furniza informațiile dvs. cu caracter personal către agențiile guvernamentale și de reglementare locale sau de aplicare a legii, pentru îndeplinirea obligațiilor juridice sau de reglementare. În plus, dacă sunteți investitor într-un produs care deține titluri de valoare străine, informațiile dvs. cu caracter personal pot fi furnizate unei (unor) agenții guvernamentale sau de reglementare străine, cum ar fi, dar fără limitare la acestea, CSSF în Luxemburg, FCA în Regatul Unit, SEBO în India etc., pentru îndeplinirea obligațiilor juridice sau de reglementare în jurisdicțiile străine. Vă rugăm să consultați Terți și alte categorii de destinatari pentru categoriile de destinatari terți potențiali.

    FT are birouri în următoarele țări: Africa de Sud, Argentina, Australia, Bahamas, Canada, China, Coreea, Dubai International Financial Centre (DIFC), Emiratele Arabe Unite, Elveția, Hong Kong, India, Insulele Cayman, Israel, Japonia, Malaezia, Regatul Unit, Singapore, Statele Unite, țări din cadrul Spațiului Economic European, și Turcia.

    Este posibil ca unele dintre aceste țări să nu aibă legi cu un nivel echivalent de protecție a datelor ca cele din locația dvs. În cazul în care trebuie să transferăm informațiile dvs. cu caracter personal la nivel internațional, vom lua măsuri pentru a ne asigura că acestea sunt protejate și securizate.

    Pe lângă schimbul de informații cu alte companii din grupul FT și cu terți, putem, de asemenea, să partajăm sau să transferăm informațiile dvs. personale unui cumpărător sau cesionar, potențial sau actual, în cazul în care o companie Franklin Templeton sau activele sale sunt fuzionate sau vândute, sau se dorește o vânzare sau un transfer.

     

    De ce colectăm informațiile dvs. cu caracter personal?

    Informațiile dvs. cu caracter personal sunt colectate (inclusiv partajarea de astfel de informații cu terți) atunci când avem un temei legal să facem acest lucru:

    • pentru a îndeplini un contract pe care îl avem cu dvs.;
    • când decurge dintr-o obligație legală;
    • când vă dați acordul;
    • când este în interesul nostru legitim*;

    (*) Interesul nostru legitim este atunci când avem un motiv de afaceri sau comercial valid pentru a folosi informațiile dvs., iar această utilizare nu afectează în mod negativ drepturile și libertățile dvs. personale.

     

    Drepturile dumneavoastră

    Este posibil să aveți următoarele drepturi, în anumite circumstanțe, în ceea ce privește informațiile dvs. cu caracter personal:

    • dreptul de a întreba dacă FT deține informații cu caracter personal despre dvs. și în ce scop și dacă acestea sunt divulgate unor terți;
    • dreptul de acces la informațiile dvs. cu caracter personal, inclusiv la copii ale acestor informații;
    • dreptul de rectificare a informațiilor cu caracter personal inexacte/incomplete despre dvs.;
    • dreptul de a solicita ștergerea informațiilor dvs. cu caracter personal;
    • dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;
    • în plus, este posibil să aveți dreptul de a solicita o restricție, o obiecție sau portabilitatea datelor în anumite circumstanțe.

    Dacă doriți să vă exercitați un drept, descărcați formularul nostru de cerere privind drepturile individuale sau ne puteți contacta așa cum este indicat în secțiunea 3 de mai jos.

    Informațiile vor fi furnizate gratuit, cu excepția cazului în care legislația locală permite perceperea de taxe.

     
  • Contactați-ne la una dintre următoarele adrese pentru a vă exercita un drept la confidențialitate, pentru a pune o întrebare, pentru a ne împărtăși o îngrijorare sau pentru a face o plângere cu privire la prezenta notificare și/sau la practicile noastre de confidențialitate:

    DataProtectionOfficer@franklintempleton.com

    FAO: Data Protection Officer (Responsabilul cu Protecția Datelor)

    Franklin Templeton International Services S.à r.l.

    8A, rue Albert Borschette

    L-1246 Luxemburg

    Marele Ducat al Luxemburgului

  • Următoarele categorii de terți asociați pot primi informațiile dvs. cu caracter personal, după caz (unele dintre sistemele sau aplicațiile utilizate în legătură cu acești destinatari pot fi bazate pe cloud):

    • Administratori/agenți de transferuri – asigură întreținerea conturilor și furnizează conturi de servicii.
    • Administratori de baze de date pentru contactele de afaceri – furnizează servicii sau întrețin baze de date de contact de afaceri și sisteme de procesare a informațiilor de contact de afaceri.
    • Alte servicii profesionale sau de afaceri – de exemplu, servicii de traducere, soluții de instruire, alte servicii ad hoc pentru afaceri.
    • Arhive de documente, furnizori de servicii de stocare și distrugere – servicii externe de arhivare și stocare a documentelor.
    • Brokeri – oferă instrucțiuni în numele persoanei cu privire la contul/deținerile acesteia.
    • Consilieri profesioniști, cum ar fi auditorii și avocații – terți care furnizează servicii profesionale și/sau juridice societăților din grupul Franklin Templeton.
    • Curieri/servicii poștale – furnizează servicii de curierat/poștale/livrare.
    • Furnizori de management al evenimentelor – furnizează servicii de planificare, organizare și facilitare a evenimentelor (în persoană sau online, cum ar fi webinarele).
    • Furnizori de servicii administrative (back office) – furnizează aplicații care vin în ajutorul și sprijinul activităților de administrare și operațiunilor legate de desfășurarea afacerii FT.
    • Furnizori de servicii financiare – oferă produse și servicii bancare, fiduciare și de custodie pentru a prelucra datele, inclusiv accesul prin portalul nostru.
    • Furnizori de servicii de imprimare – furnizează servicii tehnice specifice serviciilor de imprimare.
    • Furnizori de sisteme IT – furnizează servicii tehnice specifice sistemelor IT.
    • Furnizori de sisteme de mesagerie comercială – administrează sisteme relevante pentru efectuarea tranzacțiilor pentru titularii de cont, investitori sau clienți instituționali.
    • Furnizori de sisteme de procesare a contului – furnizează servicii sau întrețin sisteme de procesare a informațiilor despre conturi.
    • Furnizori de site-uri web și rețele de socializare – susțin paginile web ale brandului FT și pot include platforme care promovează conținutul FT, precum Twitter, LinkedIn și Facebook.
    • Instanțe/Poliție, autorități de reglementare și autorități fiscale – informațiile pot fi partajate cu autorități terțe competente (organisme guvernamentale sau de reglementare), atunci când se solicită, când este prevăzut de lege sau când considerăm că este necesar.
    • Părțile care reprezintă un titular de cont sau un investitor – părți terțe reprezentând un titular de cont sau investitor, de ex. ca răspuns la un demers legal.
    • Platforme bancare/custozi – furnizează servicii de administrare bancară, transfer sau management al activelor.
    • Securitate – furnizează servicii de monitorizare a spațiilor fizice ale FT.
    • Servicii de management al activelor – furnizează servicii de administrare, transfer sau management al activelor.